Problema formular contact cu PHP Ajax

Aici prezentati probleme, intrebari, sau orice subiecte legate de scripturi si tutoriale de pe site.
addybiru
Mesaje: 3

Problema formular contact cu PHP Ajax

Buna ziua, in primul rand va felicit pentru cursurile si scripturile realizate, in al doilea rand as avea o problema, legata de folosirea formularului de contact pe site-ul meu, care foloseste Ajax.
Problema e ca, desi integrez si imi apare in sectiunea de contact, nu apare codul de confirmare si rezultatul il afiseaza in pagina noua.
Sunt incepator in Ajax asa ca probabil nu am pus scriptul acela cum trebuie, am incercat in <div> <table> si nimic. Pagina de exemplu functioneaza.
Daca stiti unde ar putea fi problema, va pot da si codul paginii respective, multumesc anticipat.

MarPlo Mesaje: 4343
Salut,
Nu e nevoie sa stii Ajax ca sa folosesti acel script, e suficient sa stii HTML si ceva PHP (le poti invata din cursurile de pe site).
Din cele care ai scris nu am cum sa-mi dau seama care-i problema, eventual poti lasa adresa paginii.
Testeaza doar fisierul de test, daca functioneaza vezi cum e adaugat in el si-l folosesti ca model, cu instructiunile din "Citeste.html"..

addybiru Mesaje: 3
Am testat fisierul, functioneaza, am copiat codul din el in continutul paginii de contact, acolo nu merge.
Adresa paginii:
abnetwork.poweredbyclear.com/web/#contact
Am incercat sa plasez

Cod: Selectaţi tot

<script type="text/javascript" src="contact.js"></script>
intre <head</head> dar nici asa nu vrea. Si mi-ar placea sa il folosesc ca e singurul cu cod de verificare.

MarPlo Mesaje: 4343
M-am uitat putin in codul pagini, nu am observat ceva care sa indice vreo problema cu scriptul de contact.
Daca pe fisierul de test functioneaza, problema poate fi de la celelalte scripturi javascript din pagina, care probabil creaza un conflict cu functia Ajax din scriptul de contact.
Asta apare cand sunt amestecate mai multe scripturi javascript diferite in aceeasi pagina.